Μυστήρια πράμματα

Χτες είδα στον ύπνο μου φλούδες μανταρίνι να σιγοκαίγονται πάνω σε μια ξυλόσομπα και μια διπλή φούγκα που κράτησε για πάντα.

Κι ύστερα το πάντα πέρασε κι η φούγκα έσπασε κι έγινε δρόμοι.
Κι ύστερα ο τελευταίος απ’ τους δρόμους τέλειωσε κι είδα τότε τον τελευταίο σταθμό τραίνων του κόσμου
όπου κανένα τραίνο δε σταματάει, παρά την τεράστια κόκκινη πινακίδα που γράφει πάνω της STOP με Helvetica bold.

Είδα ότι μου έκλεψαν τα μαλλιά και το χαμόγελό μου.
Είδα ένα κορίτσι τυχαίο, σαν όλα τ’ άλλα.
Είδα μυστήρια πράμματα.

4 comments
  1. Εγώ είδα στον ύπνο μου ότι απήγαγαν τη Δανάη και έπρεπε να τη σώσω και όλη την ώρα ακουγόταν τραγούδι της Λιλιπούπολης αλλά δεν ήταν τραγούδι της, και στο τέλος πλάκωσα στο ξύλο τον απαγωγέα και τρέξαμε να προλάβουμε το τρόλλεΐ 21 Ομόνοια-Νίκαια.

  2. Από τότε που είδα αυτό το όνειρο το πρωί θυμάμαι ένα σωρό όνειρα, κάθε πρωί. Χωρίς γράψιμο και τετράδιο κάτω από το μαξιλάρι. Έχω δει κι εσένα. Και το Θαν, γιατί τώρα τελευταία έβαλε στο FaceBook κάτι πολύ υποσυνειδησιακές φώτος με μπαστούνια και καπέλα και τραπουλόχαρτα. Διάβασα googledocs, πολύ ωραία πράμματα… Το δίσεκτο, η πανσέληνος, ο λειψός μήνας, τα μυρμηγκάκια… Α, α! Δεν θα χρησιμοποιώ πια εκείνο το gmail, το άλλαξα σε anotherjuliette@googlemail [ή και gmail].com – πρόσθεσέ με στα googledocs εκεί, και γενικά
    εκεί.

    Γράφω κι εγώ πράμματς, κάποτε πρέπει να τα ποστάρω κάπου.

  3. Εχεις 1 βλογ και 1 deviantart, κάπου θα βρεις χώρο ;-P

  4. Αποκωδικοποίηση….: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,…..
    Σχηματοποίηση λόγου, θεογονία, κοσμογονία,….
    Γεια…..
    URL : http://www.siopi.gr
    ( …..αποκωδικοποίηση, και, μηχανισμού
    ενύπνιων ονείρων….: αυτοονείρων και μη….. )

Σχολιάστε

